Voorwaarden voor retourneren:
– De zichttermijn van 14 kalenderdagen na afleverdatum is nog niet verstreken.
– Het artikel is schoon, compleet en onbeschadigd.
– Het artikel is niet gebruikt (het passen van kleding wordt niet als gebruik gezien, mits niet gekreukt en juist gevouwen).
– De retourzending wordt degelijk verpakt zodat artikelen niet tijdens het transport kunnen beschadigen.
– Voor retourzendingen vanuit het buitenland gelden andere voorwaarden*.Retourkosten
U kunt bij Handelsonderneming kosteloos eenmalig uw producten retourneren binnen de zichttermijn.
Echter, bij onjuiste wijze van retourneringen worden gemaakte kosten in rekening gebracht.
– Ruilingen en/of teruggaven die niet binnen 14 dagen worden aangemeld of teruggestuurd worden niet geaccepteerd en verwerkt.
– Artikelen die door het niet degelijk verpakken van uw retourzending beschadigd zijn, worden niet in behandeling genomen.
– (Arbeids)kosten voor het verwijderen van haren van producten worden in rekening gebracht. Wij raden aan hier rekening mee te houden bij het passen van producten (gebruik bijvoorbeeld altijd een onderdeken bij het passen van dekens).
– Indien u de zending anders dan aangegeven naar Handelsonderneming Koehoorn stuurt, worden de hiervoor aanHandelsonderneming Koehoorn doorbelaste kosten aan u in rekening gebracht.
– In geval van gedeeltelijke retournering wordt alleen het betreffende goederenbedrag gecrediteerd, onder eventuele inhouding van schoonmaak-, vracht- of rembourskosten dan wel aankoop-actiekortingen.
– Niet geaccepteerde goederen kunnen, na betaling van verzendkosten, naar u worden teruggestuurd. Indien u na 15 dagen na ontvangst van het bericht “niet geaccepteerd” niet reageert, nemen wij aan dat u geen prijs meer stelt op het product. Het eigendom van het niet geaccepteerde artikel vervalt dan aan Handelsonderneming Koehoorn.
*Retourzendingen vanuit het buitenland.
Voor retourzendingen vanuit het buitenland, anders dan in geval van aangetoonde garantie, draagt de verzender zelf de kosten.Retourpakket verzenden
Indien u aan de voorwaarden bij retourneren voldoet, kan het pakket kosteloos, maar eenmalig, retour gezonden worden. Indien door het retourzenden het restant aankoopbedrag onder een verzendvrije drempel komt, worden alsnog kosten in rekening gebracht.
Verzending vind plaats voor risico van de verzender!
Zorg dat uw retourzending degelijk verpakt is en het retourformulier in de doos zit. Vermeld voor de duidelijkheid het bezoekadres!Wijze van aanbieden:
– U dient uw pakket normaal gesproken via TNT Post te laten versturen, maar voor de uitzonderlijke gevallen (pallets, grote en/of zware producten, etc.) zullen wij u nadere instructies toesturen. Eventuele verzendkosten zijn voor uw eigen rekening en die worden, indien afgesproken / u daarvoor in aanmerking komt, door ons vergoed.
– Voor grote pakketten (bijvoorbeeld kruiwagens) welke via onze eigen vrachtwagens geleverd zijn, kunt u contact opnemen opnemen met de klantenservice van Handelsonderneming Koehoorn.
Tegoed na retour
Mocht na het verwerken van uw retouren een tegoed zijn ontstaan, dan wordt dit zo spoedig mogelijk, streven is binnen 10 werkdagen maar in elk geval binnen 30 dagen, automatisch teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Mocht u na 30 dagen nog geen geld of goederen ontvangen hebben, neem dan contact op met de afdeling klantenservice, bereikbaar op telefoonnummer: 0513-551216.
Bijlage I: Modelformulier voor herroeping
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
- Aan: Handelsonderneming Koehoorn
Aaltjelaan 7
8455 JB Katlijk
info@www.handelsondernemingkoehoorn.nl
- Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroept/herroepen*
- Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
- [Naam consumenten(en)]
- [Adres consument(en)]
- [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.